Kalandorként várunk

2022.02.17

Vesszők helyett néha, pontot kell tenni..

OM kód: 203062/023 

Iskolánk suli dalával várunk szeretettel:

Vesszők helyett néha, pontot kell tenni
Ha hátrálnál inkább, csak előre menni
Kéne, mert vágyakból nem épült semmi
Nem kell csak bátorság, egy kis mákszemnyi.

Hát hajózzunk együtt most, kalandor szívek
Majd rájövünk egyszer, hogy nehéz az élet
De annak éljünk, hogy lesz majd még egyszer
Elképzelt hajnalból, valódi reggel.

Hiába átkoznak, hívnak bolondnak
Inkább bolondként, haljak meg holnap
Mint megbánjak bármit ha, őszintén tettem
És nem kell majd szégyellnem azt aki lettem
Hiába átkoznak, hívnak bolondnak
Inkább bolondként, haljak meg holnap
Mint megbánjak bármit ha, őszintén tettem
És nem kell majd szégyellnem azt aki lettem.

Lesznek még felhők,
és lesznek még rossz álmok
Mégsem kell félned most, én mindig itt állok 

© Sárvári Turisztikai Technikum. 9600 Sárvár, Móricz Zs. u. 2.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el